СПЕЦИАЛИСТ, АДМИНИСТРИРАНЕ НА ПЕРСОНАЛА
„Топлофикация София“ ЕАД е утвърден работодател с дългогодишна история и
доказана стабилност в енергийния сектор. Открояваме се на картата на
българската индустрия като топлоснабдително дружество, което доставя
топлинна енергия за над 450 000 абонати посредством 1030 км.
топлопреносна магистрална мрежа, осигурявайки част от енергийната
стабилност и удобството на града.
Ако търсите нови професионални възможности и искате да бъдете част от
водеща топлофикационна компания, при нас може да развиете своята
кариера. Предлагаме възможност за дългосрочно развитие в много области и
възприемаме като свое конкурентно предимство ефективното управление на
най-ценния капитал – хората.
Ако желаете да се присъедините към нашия екип от професионалисти, може да кандидатствате за позицията:
СПЕЦИАЛИСТ, АДМИНИСТРИРАНЕ НА ПЕРСОНАЛА
Кратко описание на длъжността:
• Изпълнява дейностите по цялостното документално обслужване във връзка с
възникването, съществуването и прекратяването на трудовоправните
отношения с работниците и служителите, воденето и съхраняването на
трудовите им досиета, при спазване разпоредбите на трудовото
законодателство.
Структурна/териториална единица, в която се намира длъжността:
• Отдел „Подбор и администриране“ към дирекция „Управление на човешките
ресурси“, ресор „Административно-стопанска дейност и човешки ресурси“.
Функции и задължения на длъжността:
• Изисква всички необходими документи и изготвя проектите на трудовите
договори, измененията към тях и заповедите за прекратяването им.
• Подава в необходимия срок уведомления за сключените трудови договори,
допълнителни споразумения и издадените заповеди за прекратяване на
трудовите правоотношения в НАП.
• Връчва необходимите документи на работниците и служителите срещу
подпис, съобразно сроковете и изискванията на всеки документ.
• Издава, попълва и приключва трудови книжки, като изчислява и вписва
трудовия и осигурителен стаж, съгласно изискванията на нормативните
документи; връща трудовите книжки на работниците и служителите срещу
подпис или ги съхранява, при получена писмена декларация за съгласие ;
води дневник на издадените трудови книжки.
• Води и съхранява трудовите досиета на персонала съгласно нормативните изисквания.
• Предоставя достъп до документацията при спазване изискванията за сигурност и правилата за достъп.
• Работи със специализиран софтуер за кадри, като отразява в него
движението на кадрите и промените в личните им данни,
професионално-квалификационното им равнище, трудов стаж, заплащането,
размера на полагаемия и използван отпуск.
• Работи със специализиран софтуер за документооборот, в съответствие с
утвърдени Вътрешни правила за организация, изпълнение и управление на
документооборота, деловодната и архивна дейност в „Топлофикация София“
ЕАД.
• Подготвя документи за пенсиониране.
• Поддържа връзка със Службата по трудова медицина и подготвя документите за трудоустрояване на работници и служители.
• Издава служебни бележки и удостоверения, свързани с трудовата дейност на работниците и служителите.
• Приема заявления и изготвя заповеди за ползване на отпуски от персонала и ги придвижва по установения ред.
• Приема заявления за присъединяване към Колективния трудов договор и ги завежда в регистъра.
• Картотекира, подрежда и поддържа масивите от документи, съобразно вътрешните и нормативните изисквания.
• Консултира работниците и служителите по въпроси, свързани с трудовите им правоотношения.
• Прилага вътрешните правила на дружеството за администриране на персонал.
• Спазва процедурите от Интегрираната система за управление на Дружеството, социалната отговорност и сигурност на информацията.
• Изпълнява и отговаря и за други задачи, свързани с дейността на отдел
„Подбор и администриране“ възложени от Ръководител, отдел „Подбор и
администриране“; Директор, дирекция „Управление на човешките ресурси“ и
Зам. изпълнителен директор, ресор „Административно-стопанска дейност и
човешки ресурси“.
Изисквания за длъжността:
• Минимум придобито средно образование с хуманитарна насоченост. За
предимство ще се счита, ако кандидатът има придобито висше образование в
направление „Управление на човешките ресурси“.
• Минимум една година релевантен трудов опит в дадена организация, който
да е свързан с обработване на документи свързани с трудовоправните
отношения и администрирането на персонала.
• Висока компютърна грамотност – отлични познания за работа с MS Office,
опит при работа с HR софтуер . Предимство за кандидатите е ако
притежават опит за работа със специализиран софтуер за обработване на
документооборот – Eventis R7, както и с ERP-система - SAP;
• Отлични умения за работа с офис техника.
Личностни качества и умения:
• Умение за работа самостоятелно и в екип.
• Отговорност и организираност.
• Лоялност и честност.
Ние ще Ви предложим:
• Брутно месечно възнаграждение, включващо:
- основна заплата;
- допълнително месечно възнаграждение: по 1.2 % от основната заплата, зависещ от вашия трудов и професионален опит;
- допълнително плащане за социално подпомагане.
• Увеличение на месечното възнаграждение след изтичане на изпитателния срок при добро трудово представяне.
• Допълнителни възнаграждения за Коледните и Великденски празници и др.
• Ваучери за храна при специфичен характер на труда, зависещи от работната позиция.
• Тримесечна оценка на работата от прекия ръководител, с възможност за финансов бонус.
• Добра работна атмосфера, сигурност на работното място и коректност в
трудовоправните отношения - пълни осигуровки, постоянен трудов договор и
дългосрочна заетост.
• Възможност за професионална реализация и кариерно развитие.
• Въвеждащо обучение, менторство и подкрепа през първите месеци на работа.
• Служебен паркинг.
• Специализирани обучения за развитие на уменията.
• Работно облекло и карта за градския транспорт в зависимост от работната позиция.
• Допълнителен платен отпуск в зависимост от трудовия стаж.
• Карта Мultisport на преференциална цена.
Местоположение на работното място и работно време:
• гр. София – ж.к. „Борово“, ул. „Ястребец“ № 23Б – Централно управление.
• Осем-часов работен ден от 8:30 часа до 17:00 часа.
Ако желаете да станете част от екипа на „Топлофикация София“ ЕАД, моля
кандидатствайте с актуално CV на български език, с посочени актуални данни за обратна
връзка.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Краен срок за подаване на документи: 30.11.2024 г.
„Топлофикация София“ ЕАД Ви информира, че част от доброволно
предоставените по настоящата обява данни са лични и попадат под
специален режим на защита по смисъла на Регламент 2016/679 и Закона за
защита на личните данни. Предоставените лични данни ще бъдат обработвани
за постигане на законово позволени цели, свързани с настоящата обява,
както и за реализиране на законните интереси на администратора на
личните данни. „Топлофикация София“ ЕАД обработва, съхранява и използва
доброволно предоставените лични данни в рамките на законово уредените
срокове, като гарантира тяхната сигурност и опазване в тайна.
Информираме Ви и Вие се съгласявате, че „Топлофикация София“ ЕАД
предоставя личните данни на държавни органи и институции, или трети
лица, когато има такова задължение по силата на закон, или е необходимо
за реализиране на Вашите права и законни интереси като участник в подбор
и за евентуалното, бъдещо учредяване на трудово правоотношение. При
спазване на вътрешните правила на „Топлофикация София“ ЕАД имате право
на достъп и право на коригиране на Вашите лични данни, право да бъдете
заличен, както и имате право да възразите срещу обработването,
предоставянето и разкриването на Вашите лични данни за различни от тук
посочените цели.
Благодарим Ви за проявения интерес и очакваме Вашите кандидатури!